27.1.10

BATU 2

rob halford bernyanyi "some heads are gonna roll". dia ulang sekali lagi "some heads are gonna roll".

kepala gua berangguk-angguk sikit. kalau lebih-lebih nanti orang akan kata "gila apa orang tua ni, angguk-angguk kepala dalam kereta". tak pun depa akan kata "tak sedar diri, dah tua-tua masih nak banging." aku bukan apa, kesian kat depa dapat dosa kering pasal umpat aku.

bagi aku album defenders of the faith memang best. aku tak mampu nak berfatwa bahawa itulah album terbaik priest pasal selain album tu, aku cuma pernah dengar album turbo lover dan beberapa lagu dari album-album lain.

apesal le sekarang ni tak de lagi lagu-lagu yang bagus. it goes the same to metallica and u2 yang album terbaru kedua-dua band tu aku cuma mampu dengar 2-3 kali dan kini terperuk mcam tu saja.

rock lama still rules!

4 ulasan:

Or Talk Cap A City Ran Daa~ berkata...

Rock dulu byk seninya nak banding skang. skang ni lebih direct kurang seninya. Saya masih lagi hidup dgn lagu2 ACDC dan seangkatan dgnnya. tak pernah puas!

APa2 pun, teruskan menulis. saya meminati gaya tulisan anda. hehe!

TEE PEE berkata...

ACDC? hahaha ... teringat bebelan presiden PPI yang mengutuk dan mengkeji sesiapa yang memakai tee bertulis "for those about to rock, we salute you".

tunggu posting baru kau macam tunggu album awie bro ...

pensil pengasah berkata...

kepala but la kera pai

TEE PEE berkata...

kau kata apa pun aku tak kisah, janji acdc dah menang grammy dan man utd telah membelasah ARSEnal...