11.2.10

CERIA

di taman villa, keputusan sudah ada. nampaknya dua-dua team segan untuk mengaibkan team lawan dan memutuskan untuk berkongsi mata. oh ya ... anak keling tak jadi hero hindustan ... dia jadi SETAN! kena mandi awal pagi ni pasal menerima ang pow terlebih awal dari ref. perbuatan menerjah kaki pihak lawan di tengah padang dan bukannya sewaktu gawat adalah suatu tindakan yang boleh dianggap keterlaluan bodohnya.

di taman good is on, pendahulu liga diaibkan oleh team biru merseyside. bekas red devil yang kini berambut perang/oren menjaringkan kedua-dua gol, menewaskan penjaga gol yang memakai topi untuk lindungi otaknya yang telah bergegar dahulu. nampaknya tinggal 1 point je lagi ni daripada juara bertahan.

di emirates, meriam buluh hari ni menggunakan kabait yang mencukupi dan telah melecurkan loser of the season, iaitu loser (bloody fucking) fool hasil tandukan diaby. timbul sok-sek dan ketidak puashatian di kalangan scousers yang menuduh pemain meriam buluh menahan bola ledakan steven g dengan tangan di saat-saat terakhir perlawanan. nampaknya rambut wenger akan kembali lebat.

team bangau putih yang angan-angan tinggi nak jadi top 4 akhirnya dimakan serigala oren. pengurus bangau dijangka akan terkebil-kebil dan mengangguk-angguk kepala tak faham kenapa pasukannya tewas lagi.

hari yang ceria.

nota kaki? nampaknya peminat red devil turut mengesahkan bahawa cesc fabregas telah menjalani latihan bersama-sama bekas kapten meriam buluh telah berjaya menampan ledakan bola steven g dengan tangan. bravo!

2 ulasan:

renza razali berkata...

hroit! ptui!!

TEE PEE berkata...

aku elak, mercik kena muka ghopla benni tease ......