7.2.10

PENING

ceritera yang aku lalui menjadi semakin best dan memeningkan.

agak aku yang dah lalui banyak sandiwara dan drama, ini yang paling best kot. kerana banyak sub-plot dan melibatkan watak-watak antoganois dan protagonis yang tak dapat aku kenal pasti. rasa macam gang dengan orang baik, tapi mungkin juga dia crook. rasa tengah bergaduh dengan samseng, mungkin juga dia under cover dan protector aku. pening ... pening ... malam ahad kalau pening memang best.

dari episod ni, mengundang episod baru esok dan tergendalalah urusan resmi aku yang dirancang jumaat lalu. ramai yang panas bontot (tanpa merujuk kepada saiful bahari mahupun anwar ibrahim) atau panas hati. aku cuma panas kepala pasal otak tengah menggelegak. pening ... pening ...

teringat aku iklan di tv, makanlah panadol!

abah kau!!!

Tiada ulasan: