13.3.10

MARUDHAMALAI

marudhamalai.

tajuk filem tamil malam (hingga ke pagi ini)yang aku tonton.

aku ketawa berdekah-dekah. hilang stress aku.

dalam 1 babak, sarjan polis pow pengemis. lepas tu tangkap dan masukkan pengemis dalam lokap. inspektor datang balai. pengemis bising-bising komplen kat inspektor yang dia kena pow dengan sarjan. inspektor marahkan sarjan pasal pow pengemis. sarjan bilang pada inspektor, dinner semalam yang dia belanja sedap tak. inspektor bilang sedap. sarjan bilang lagi, aku guna duit pengemis tu lah. inspektor pun kalih belakang dan marah pengemis, berani kau tuduh polis makan rasuah dalam balai polis. pengemis pun menjerit, kalau macam ni, baik korang ikut aku mengemis. hahahaha.

korupsi memang menjadikan seorang manusia itu sangat hina.

1 ulasan:

Unknown berkata...

wa... crita belum abis lagi laaa