26.4.10

MEMORI NI BUAT AKU LAPAQ

dah bertahun aku tak ke pulau dan menikmati the ultimate nasi kandaq kat kampung melayu. tiba-tiba aku kecur air liur teringat kelazatannya. alamak!

aku kasihan orang kl yang berpusu-pusu ke kayu atau pelita atau makbul nak makan nasi kandaq. ceh..... itu tarak kelas punya taste. pi pulau dan try tempat yang aku sebut di atas lah. baru terangkat!

cerita pasal nasi kandaq ni, di zaman gemilang aku dulu, pagi breakfast nasi kandaq, tengahari lunch nasi kandaq, petang tea dengan mee/kuey teow goreng mamak pokok ketapang dan dinner nasi kandaq balik.

perghhhhh ... heaven on earth?

4 ulasan:

pensil pengasah berkata...

mau coba ns kndar zainul pj?
lh ketagih wo
cm ada sesuatu dlm kuah cam tu

TEE PEE berkata...

dia taruk spenda ka? bila mau bawak aku pergi? aku dah ketagih kas kas ni.

pensil pengasah berkata...

lu lh dtg skrg kini
tp tengahari

TEE PEE berkata...

aiseh.... ini bulan tak bley la. lain bulan pun blum tentu