24.5.10

CARI SOKONGAN DAN PENYOKONG

kalau nak tambahan sokongan, bukak serban dan jubah. orang melayu sendiri tak suka tengok cara pakaian kamu yang ekstrim atau ortodoks ini.

sebaliknya kamu perlu mula pakai gelang, rantai dan seluar pendek tiga suku. rambut cacak senang nak sodok dan mencederakan perut lawan apabila bergaduh sama ada sewaktu ceramah atau bersidang di parlimen. seluar tu biar londeh nampak boxer atau lurah dubur (jaga-jaga kerana jika ia menaikkan syahwat ketua parti pakatan, kamu tanggunglah risiko dan menanggung malu mengangkat sumpah di masjid wilayah).

kamu kena dengar lagu punk, rock dan hip hop.

bicara tentang isu-isu universal dan global.

tentang kebebasan memilih apa saja, hak mutlak individu (mengatasi hak agama dan hak kenegaraan), kesamaan rata antara ras dan mengflushkan isu-isu ras ke lubang jamban, menghalalkan dan mengiktiraf hubungan kelamin pra perkahwinan agar stigma anak luar nikah dilongkangkan dan tidak timbul lagi isu bayi dibuang atau ditanam (kitaran zaman jahiliyah berulang?), menghalalkan peminuman arak agar tiada kontroversi hukuman sebat timbl lagi dan lain-lain isu agar kalian nampak trendy, masa kini dan fesyenebel.

menjelang PRU13, kamu akan menang semua kerusi. pemalas, sepet dan cakap belit semua akan undi kamu kerana kamu lagi best dari konsep 1. siapa percaya kepada konsep 1 atau ESA ini. orang suka jamak (bukan jimak, engkau moron!)

bak kata-kata encik pang ah man guru matematik moden aku, aku cuma akan berkata "aduhai MP semua, naik kerusi!!!"

bodoh macam keldai!!!

Tiada ulasan: