4.5.10

SUATU MASA DULU DI GREENTOWN

kau ingat lagi tak? masa kita main bola guna bola tenis dan kita berkung fu gara-gara tak puas hati kau takek kaki aku. aku tau skil golekan aku sangat tinggi sehinggakan kau hanya mampu mengejar aku dari belakang.

lepas bergasak lebih kurang, kita balik kelas gelak-gelak dan berpimpin tangan (sungguh gay).

kau ingat lagi kita terjun dalam lopak air lepas habis kelas agama rakyat di tapak greentown mall sekarang? dah berlumur lumpur, gelabah nak balik takut kena besit dengan emak pasal pakaian dah lencun. kita mandi air kolah yang sejuk tu sambil happy-happy sampaila kena ligan ustazah.

kita lari lintang-pukang panjat pokok kuinin. aku tokak buah tu dan seminggu bibir aku berkudis kena getah. kau cuma gelakkan aku.

kau ingat lagi kita pergi kedai beli ais krim dan tunggang langgang lari kena kejar anjing? melalak-lalak takut macam red indian kena buru laskar general custer. selipar tercabut ditinggal. dan dalam peluh-peluh cuak, kita gelakkan anjing bangang tu.

sapa nama kau bro, aku dah lupa.

ralat : aku mungkin tersilap lokasi gara-gara disoriented tentang letak duduk surau greentown yang lama dengan tapak greentown mall sekarang.

Tiada ulasan: