11.4.10

BERITA (TAK) GEMPA

setelah bertahun-tahun dan entah berapa biji sony ericsson yang aku pakai, hari ni, aku berhajat akan convert kembali kepada nokia. entah fasal apa sony sekarang amat slow dengan produk baru. kalau ada pun, budak-budak yang berambisi nak jadi direktor filem bolehla pakai untuk buat movie 3gp.

semalam aku dah reki. ada la 1-2 model yang berkenan di hati. kejap lagi, kalau aku dapat atasi mode malas aku, aku akan pergi gegar.

eh ... chelski memang ye semalam? double kot? aduiiii .....

wow .... barca belasah real 2-0 di bernabeu. inikah tempat untuk mentakhtakan mereka sekali lagi sebagai raja eropah buat dua kali berturut-turut?

di saat setan merah nampak mandom dan penat, tampaknya tentera merah di bangkok semakin berani.

eh ... sejak bila blog aku ni jadi akhbar?

Tiada ulasan: