18.6.10

INGLAN



liga bolasepak yang paling aku minat ialah EPL atau BPL. satu-satunya kelab bolasepak yang aku minat ialah manchester united, sejak 1983 (pelik pasal masa tu cuma ada engligh league soccer di tv atau perlawanan piala FA).

tapi aku tak pernah sokong england. aku benci england.

mungkin sebab mereka masih dalam tahun 1966.

mungkin sebab kesatuan depa pernah jajah negara aku dan bagi umno, mic dan mca dapat nama di dalam memperoleh kemerdekaan negara aku. eh, politik pulak! damn!

atau setiap kali berlangsung piala dunia, depa cas-cas salah-satu team pilihan (apa barang superpower tak pi jerman dan USA? dan masa tu, manager dua-dua inggeris).

pagi esok, kita tengok calamity james atau mat hijau yang main di gawang gol. kita tengok sama ada pemain yang dikatakan paling improved musim ini yang cuma bermain 30 minit hari tu akan start the match atau tidak. kita tengok siapa nak dipasangkan dengan kaki seks dari london di pertahanan tengah. eh ... senang cakap tak payah tengoklah.

baik tidur.

woosies!

Tiada ulasan: