25.6.10

TU DIA

peran cheese dah pulang. katanya ramai nak bagi statement tentang apa yang berlaku kepada kem mereka di afrika selatan. sampai presiden kena campurtangan. actually depa ni pun puak perasan macam english juga. no wonder jerman kasi hantam masa WW2 dan tawan depa dengan kacang je. ada ka nak lawan perang kilat (blitzkrieg) dengan kuda dan jentera ringan. marusssss.

inglan dan jermang layak dan akan bertemu sekali lagi. mampusla korang, lepas tu, jika tiada upset akan bertarung dengan team argenbetina.

sat tadi azzuri yang kononnya forza apa jadah tu dah menangis bergolek atas padang. depa ni juara 2006 ka? takkan nak salahkan jabolani atau referee kot? nampaknya atuk-atuk mafia ramai akan bersara selepas ini. bye bye cannavaro, gattuso, camoranesi, zambrotta, iaquinta dan gang lainnya. eh, takkan nak main lagi? nak jadi macam marcello lippi? kan dah tercalar reputasi.

oz pun dah balik down under kot? down sungguh la korang. serbia yang ganas masa sembelih bosnian pun dah pulang. apa lobang?

kejap lagi samurai biru akan berjuang. banzaiiiii ... jangan harakiri udah la. danish cookies ni boleh tahan sedapnya untuk dimakan. apa lagi, makanlah. potong kapara!

oranje hanya akademik. untuk pagi ini. hantar second team pun tak mengapa. letaklah elia, afellay, huntelar dan lain-lain untuk merasa game piala dunia.

penat dan mengantuk.

Tiada ulasan: