16.2.10

HOME SWEET HOME

kata majikan, di sini panas woi! elokle sana hujan semedang.

ye, hujan menyejukkan. tapi kalau nak sejuk dan berbasahan, tak perlu aku terbang beribu kilometer. kat sinipun boleh. tak payah pergi sana.

aku suka sight seeing. terutamanya benda yang tak ada di sini. aku nak tengok kawah gunung berapi. aku nak tengok mata air dan kolam air panas (betul, sini pun ada). bukan takat pergi FO. kat sini pun ada FO, cuma tak sebest di sana. pasal kat sana berbaloi-baloi murah. 1 beg penuh sampai senget bahu. pinggang aku pun macam dah tangkap lentuk. sabar ya, sabar.... jangan buat hal. aku tengah cuti. kalau nak buat hal, tunggu time kerja. boleh aku ambik MC. cuti extra 1-2 hari.

sampai petang tadi, berbahang.

bahang ke, panas ke, beruap ke, this is my home. home sweet home.

tempat paling best dalam dunia.

Tiada ulasan: