19.3.10

CARI

abang aku suka. katanya boleh pergi madrid (yakni menonton perlawanan akhir di madrid melalui pancaran siaran langsung di kaca tv).

aku pun kata dalam hati (adik tak boleh kurang ajar dengan abang, berdosa, masuk neraka - senangkan masuk neraka?) kalau begitu mudah nak ke madrid dengan hanya menengok di atas kertas, aku nak pohon jawatan tun alex.

dan dalam mamai (aku pantang duduk di atas sofa empuk kantor, nescaya aku akan tertidur) aku nampak kelibat hargreaves menyepak bola melambung keluar stadium. dia dah kembali? hanya ilusi atau fantasi?

duduk seorang diri di kantor, cuba memerah otak mengeluarkan idea tapi akhirnya ke blog juga aku. semalam aku cabut lari jam 9.50 penangan cakap besar tetapi beraninya tipis macam paper tosai setinggi klcc.

kiraanturun - 4 hari lagi.

nak ke mana?

cari jalan keluar dari laluan ke neraka.

Tiada ulasan: