20.4.10

APA LOBANG?

jari-jari dan hatiku sakit. dah berpuluh-puluh kali melawan komputer tapi masih belum-belum bisa menang. kapan ya? aku memang bangang bermain computer games jika terpaksa menggunakan tangan dan jari-jemari. huh!

ada orang kata aku sejuk. ada yang bilang aku batu. ada pula yang cakap aku tunggul. apa-apa sajalah labu. tak salah aku jarakkan diri kerana aku seorang yang sucker bila ditinggalkan. aku benci perpisahan especially dengan orang yang aku sayang. arwah abah dah 3 tahun tinggalkan aku. tapi sedihnya kadang-kadang macam masa aku masih berada dalam ICU di sisi arwah sewaktu menghembus nafas terakhir.

ada orang kata aku obedient, kerja keras dan gentle. hahaha ..... (cukup 3 harakat je). bukan orang kata, tapi test yang aku ambik di mukabuku. jangan wak tahu sudah, nanti dia kondem aku. wak ni ada nama red indian tau!

Tiada ulasan: