20.4.10

GELAK MUNGKIN BUKAN SEBAB LAWAK SAHAJA

hahahaha ....

apa nak kisah minum ka, jolok-jolok kebas ka, jolok-jolok geli ka, daun terup ka apa ka? ini bodoh punya cerita. tak layak menduduki muka depan. malahan langsung tak layak dijadikan berita.

buka aib orang ni trend baru masa kini kot? nak dijadikan cerita dua-dua belah buka cerita, dua-dua tak boleh pakai. makanya nak guna konsep known devil better than unknown angel? tiada rotan, akarpun boleh? sangap!

hahahaha .....

ada kawan minta aku beli bold 2 pada harga sibu dinar. aku jawab, kalau aku seibu sebapa dengan tokeh kedai handphone tu, boleh la kot. menandangkan aku berak basuh dubor dan dia tidak, tiada harapan untuk kau brader. pergi cari sendiri.

hahahaha .....

orang kata gelak banyak-banyak melebihi 3 harakat ni, gelap hati.

owhhhhh ..... (aku tak reti sebut perkataan ini).

Tiada ulasan: