25.4.10

RAMA-RAMA TERBANG BERSAMA-SAMA DEBU-DEBUNYA

aku try panggil anna key, si rama-rama keluar. dia malu-malu, pasal dia tahu aku juga hensem dan setanding dengan kecantikan dia. buat jual mahal yang aku angin ni.

tapi bila aku fikir balik, buat apa si anna key?

anna key akan merosakkan orang-orang yang tak hensem dan tak cool seperti aku. orang yang asyik nak ikut nafsu dan tak berfikir panjang.

cukup le sepupu anna key bernama kay yorse sekali-sekala datang menjengah. tu pun kau dah tak larat nak layan. tu pun dah celaru hidup kau. inikan si anna key, si rama-rama terbilang dan tersohor.

eh ... ada bola kat channel 812 ke?

2 ulasan:

wak kgbaru berkata...

sapa anna key?sapa kay yorse?
ini 2 org gendoet e?

TEE PEE berkata...

bukan.
anna key ni asalnya dr kepompong bertukar (atau istilah saintifiknya fatamorgana ala2 lagu rock crossfire tapi kami orang perak sebut metamorfosis) menjadi rama-rama. bila dah jadi rama-rama yang cantik, orang terpaku dengan jelitanya tanpa menyangka si rama-rama ini hanya sekejap kitaran hidupnya dan kecantikan tu tak kekal. orang yang terkesima ini jugak tak sedar yang rama-rama yang cantik ini tidak membawa apa-apa faedah kepada mereka melainkan mereka terus asyik-masyuk dengan kesia-siaan itu.