5.2.10

ANNIVERSARY

dude, hari ni genap 10 tahun aku jadi laki orang. kalau kamu bodoh tak faham atau terlalu pentingkan istilah moden, laki tu maksudnya suami. ada erti? bagussss.

kalau ikut tarikh nikah, semalam la. dan aku langusng tak beli apa untuk bini aku. bukan pasal lupa, aku ingat sangat-sangat. cuma tak sempat. sibuk dengan hal pejabat. hajat nak ajak dinner terbantut pasal nak kena prepare kes siang tadi. oh ... bukan... bukan. aku tak terbabit dengan kes sodomy. pasal kalau aku ada dalam tu pasti aku kena halau oleh yang arif hakim. apa taknya, aku mesti termuntah dengar perbuatan lahanat tu secara detail. ptui!!!! cilaka kau saiful bahari. celaka kau al duburi. hahaha ... mangkuk le DSAI ni. eh .... rhyme kan?

siang tadi aku kena buli. kena torak. kena chong. kena tipu. cilakak! nasib baik aku budiman. nasib baik aku sporting. aku layan je. hasilnya sampai jam 11 aku kat ofis. cilakak! nasib baik tak kena kacau oleh hantu mesin fotostat. kalau aku pengsan, alamat tak hadir le esok untuk menutup kes. apa aku nak jawab kat klien? mana nak taruk muka? kat kepala le wei!

minggu hadapan cuti 4 hari. aku lari dari sini. jalan-jalan dengan bini. tukar angin. mesti fun. hopefully ... julung-julung kali berjalan berdua. sumpah, dari hari akad nikah sampai lani, tak pernah honeymoon. high time dah ni spend masa dengan bini di luar tabiat biasa. itu tak mengapa, jangan buat perkara luar tabii. nanti jadi macam DSAI. masuk keluar, turun naik mahkamah. buang masa. buang duit. rugiiiii .....

Tiada ulasan: