4.2.10

APA KES?

dekat tepi ofis aku ada sign board yang tertulis "laluan bertentangan". kawan aku tanya, apakah maksud papan tanda tersebut? aku pun menjawab, laluan luar tabii aka menyongsang. sama seperti kes DSAI. hahahaha dia gelak. ceh.... kau kan salah-sorang yang prosecute DSAI masa kes sodomy I dahulu. purak-purak lupak ya.

padanla dari semalam ke hari ni, manusia penuh di kompleks mahkamah jalan duta. mereka pasti frust kerana sesi esok pagi akan dijalankan in camera. tak dapat le melopong mulut dengar saiful buhari cerita dengan eksplisitnya cara-cara cemana dia ditoron oleh DSAI. aku cuma minta 1, jangan ada jantan yang stim udah. tak normal kau!!!! hampas!!!!

ujung tahun ni habis kot kes ni. tahun hadapan pilihanraya umum ke 13 tanpa kelibat DSAI yang bagai sirih pulang ke gagang, masuk sungai buluh semula.

nampaknya terpaksa le nyonya azizah kembali aktif berpolitik. takkan anak no 2 pulak bertanding di kampung aku? mau cipta empayar/dinasti DSAI ka? tarak orang lain ka? tapi kalau chinaman tak tau cakap melayu yang jadi famous gara-gara tangkap video korek korek korek boleh jadi m PEE, mende wei???

Tiada ulasan: