1.2.10

BERITA BEST

agak-agaknya berita apa paling best?

dad of the year? tidak ... tidak sama-sekali. aku tak berapa suka berita ala-ala tiger woods ni. dah kawin beranak-pinak, nak jotos lobang lain lagi apa lobang? makanya, cerita super injunction ni aku buang je ke dalam lobang jamban. dia sedap-sedap jotos lobang, korang kecoh mende wei?

biras aku sms malam tadi, katanya all the best. aku jawab memang dah sentiasa the best, so no worries. keluar barisanaik, aku pening sekejap. aku mengadu kat abang aku, dia diam. sama ada dah tidor atau tak sihat. aiseh .... layan sorang-sorang la pagi ni. lepas tu seorang Goner bernama adik aku pulak sms, ish ... buang duit betullah menjawab sms dia ni. nasib baik adik ipar aku, yang darahnya merah dan memakai serampang ada. tak sia-sia kau jadi adik ipar aku. kalau kau sokong team lain, alamatnya kita jadi pas dan umNO (taknak) la.

seperti yang sepatut dan selayaknya, setan merah tak dapat dikekang. sebaliknya meriam buluh yang terkangkang. di tempat sendiri. aku dengar 1 kedai rambut yang famous di london dah menerima tempahan rambut palsu. gara-gara seorang beruban menarik-narik rambutnya semalam sampai habis luruh.

kehabarnya pembersih stadium merungut-rungut mengutip chewing gum di bangku simpanan pihak visitors. lagi angin bila chewing gum tu disusun dan tertulis "keep the faith". faith???? faith kepala ***** apa? ini budak-budak ingusan hanya layak main di liga youth sahaja. apa barang dan apa lobang suruh bersaing di liga perdana?

orang kata bola itu bulat.

aku kata 4 segi pun tak mengapa, kalau dah champions tu, apa pun bisa.

Tiada ulasan: