2.2.10

STONED

bagi aku steven tyler sangat hodoh. bagi aku juga liv tyler sungguh cantik. tuhan maha kaya dan adil. biarpun steven tyler sangat hodoh, tapi suaranya mantap. frontman aerosmith ni memang bagus mutu vokalnya. mungkin berkat banyak exercise celam celum.

buktinya di bawah ni.



hairannya, zaman aku sekolah dulu tak ramai yang minat band ni. lagu pertama depa yang aku dengar kalau tak silap aku, janie's got a gun kot. rupa-rupanya dah otai pun band ni. ye la, zaman aku kat seremban, band ni dan van halen tak ramai pengikut. aku mula dengar lagu-lagu depa masa kat shah alam. by then, bukan album individu tapi of course, compilation. best, memang best.

kalau nak lentuk, layan angel atau what it takes.

bersyairlah si tyler "and the crying that i do is for you, i want your love, let's break the walls between us.... you're my angel. come and save me tonight, you're my angel, come and make me alright..."

ataupun dia mengalun "tell me what it takes to let you go, tell me how the pain suppose to go .... " mungkin kepada setiap awek yang dia tiduri.

liv, kau dah gemuk ek?

Tiada ulasan: